piątek, 3 grudnia 2010

Regulamin/ sposób zamawiania

Przedstawię Wam pokrótce sposób w jaki zamawiacie :)
1. Kontaktujecie się ze mną na GG (13455830) i informujecie mnie o tym, co chcielibyście kupić- może to byc gotowy wisiorek z photobloga, jak i Wasz, prywatny projekt/pomysł.
2. Wyceniam całe zamówienie, podaję cenę wraz z przesyłką i prosze Was o podanie danych do wysyłki biżuterii, tj. imię, nazwisko, adres, kod pocztowy, miejscowość.
3. Po otrzymaniu danych wysyłam Wam numer konta, wraz ze wszelkimi innymi danymi, które będą potrzebne do zrealizowania przelewu.
4. Po otrzymaniu wpłaty na konto wysyłam zamówienie po upłynięciu max 7 dni roboczych

I oto cała filozofia :) A teraz jeszcze parę informacji dotyczących sposobu zapłaty/wysyłki.

1. Na wpłatę czekam 7 dni, po upłynięciu terminu anuluję zamówienie (istnieje możliwość przedłużenia terminu, oczywiście po uprzednim poinformowaniu mnie)
2. Nie wysyłam za pobraniem!
3. Oferuję łańcuszki do wisiorków:
    45 cm- 4 zł
    90 cm- 7 zł
4. ZAPŁATA ZAWSZE JEST Z GÓRY! (zarówno w przypadku gotowych wzorów, jak i specjalnych zamówień)
5. Piszcie nawet gdy jestem niedostępna- odpisze, gdy się pojawię
6. Nie zadawajcie pytań w jaki sposób wykonuję biżuterię- sama do wszystkiego doszłam, poświęciłam na to mnóstwo czasu i jeżeli komuś bardzo zależy- polecam mój sposób "prób i błędów" :)
7. BIŻUTERIĘ ROBIĘ Z FIMO

3 komentarze:

  1. http://www.photoblog.pl/freaq19/84149879/130.html ile to kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń